Soukromé

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Počet článků 1 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 507

Jméno mé je Magdaléna a nedávno jsem oslavila 21. narozeniny. V sotva dvaceti letech jsem odletěla ,,na pár měsíců" na Nový Zéland, ze kterých se vyklubal rok a čtvrt. Zatím. V téhle ,,Zemi Nezemi" jsem už vyzkoušela snad všechny způsoby a styly života, od au pair až po hippie life v campervanu. Plánuji na Novém Zélandu zůstat a studovat žurnalistiku, kterou jsem se chystala studovat už v Česku, než mě zlákaly dálky cest. Moje články tu nejsou od toho, abych se chlubila, kde všude jsem byla a co jsem viděla, ale od toho, abych pomohla všem, kdo se chystají na Nový Zéland nebo kamkoli ,,pryč z domu" a ukázala, jak velký svět dokáže být. A my taky. Za rok na konci světa se odehrála spousta příběhů a dobrodružství, které budu s radostí sdílet se všemi ostatními. Nebyla to vždy procházka růžovou zahradou, ale zkoušky a výzvy k cestování na vlastní pěst neodmyslitelně patří. A nakonec je vlastně jedno, kam jedete, ty největší příběhy se odehrávají ve vás samých od chvíle, kdy nastoupíte do letadla! Bottoms up!